خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرضا:

مهم‌ترین پیام قیام اباعبدالله (ع) امر به معروف و نهی از منکر است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین پیام قیام اباعبدالله (ع) محسوب می‌شود که با قیام آن حضرت، منکر در هم کوبیده شد و معروف جان تازه‌ای گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام والمسلمین محسن طالب پور در جمع عزاداران هیات عاشقان ثارالله (ع) گروه موشکی ١۵خرداد نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: امام حسین (ع) همچون کشتی نجاتی است که وقتی در مسیر عاشقی او قرار می‌گیریم بی شک از طوفان سهمگین و گرداب‌های خطرناک زندگی به سلامت عبور خواهیم کرد.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین پیام قیام اباعبدالله (ع) محسوب می‌شود که با قیام آن حضرت، منکر در هم کوبیده شد و معروف جان تازه‌ای گرفت.
استاد حوزه ودانشگاه ادامه داد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) میراث دار اسلام، قرآن، نبوت، ولایت و امامت هستند که مکتب ایشان آئینه تجلی بخش مهدویت است‌.
وی با بیان اینکه قیام امام حسین باعث نجات دین شد تصریح کرد: دین اسلام در معرض خطر جدی بود ولی نهضت عاشورا آن را به مسیر واقعی خود برگرداند و آن را احیا کرد.
طالب پور افزود: نماز عاشقانه ظهر عاشورا در آن صحرای گرم نینوا و در زیر باران تیر یزیدیان نشان از دلدادگی و عشق سرور و سالار شهیدان به نماز می‌دهد.
وی گفت: دشمنان اسلام همواره با دسیسه‌هایشان در تلاش هستند تا نام امام حسین (ع) و قیام عاشورا در تاریخ به فراموشی سپرده شود ولی ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا به هیچ وجه از دل‌ها و قلب‌ها خارج نمی‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها